Historia ceny Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 51,00 zł brutto
46,00 zł
szt.
DUCRAY KERACNYL GLYCOLIC+ Krem 30 ml
Odblokowuje zaskórniki i wygładza skórę
Skóra podatna na trądzik
Plamy i zaskórniki
Od 9. roku życia
WSPOMAGA ELIMINACJĘ ZASKÓRNIKÓW:
Dzięki opatentowanemu* połączeniu Celastrolu i Myrtacine®, krem ten działa na wszystkie czynniki powodujące powstawanie zaskórników oraz redukuje nadmiar sebum. * patent złożony
SKŁADNIK ZŁUSZCZAJĄCY
Kwas glikolowy delikatnie odblokowuje pory.
REDUKCJA SEBUM
Sebum jest zredukowane dzięki aktywnym składnikom matującym i regulującym jego wydzielanie.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.