PHARMACERIS S Nawilżająca emulsja ochronna SPF 30+ do ciała 150 ml
Polecana do ciała dla skóry delikatnej, wrażliwej i problemowej – wymagającej wysokiej ochrony przed intensywnym nasłonecznieniem, oparzeniami słonecznymi i szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB.
DZIAŁANIE
W preparacie zastosowano specjalny system fotostabilnych filtrów UVA i UVB, dla zapewnienia skutecznej i wysokiej ochrony przed intensywnym nasłonecznieniem i jego niekorzystnymi skutkami.
Emulsja zapewnia ponad 96%-ową ochronę antyUV oraz minimalizuje ryzyko powstawania zmian barwnikowych i przebarwień.
Połączenie witaminy E, oleju canola oraz wosku z oliwek o łagodnym działaniu emoliencyjnym odżywia, regeneruje i nawilża skórę, co wpływa na poprawę jej elastyczności.
Alantoina koi podrażnienia powstałe w wyniku ekspozycji skóry na słońce.
Preparat wodoodporny – dostosowany do potrzeb osób aktywnych.
Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.
Formuła bezpieczna dla środowiska wodnego.
SKŁADNIKI
Alantoina ukierunkowana na kojenie podrażnień, działa łagodząco i regenerująco na naskórek.
Fotostabilne filtry UVA i UVB odbijają i pochłaniają promienie słoneczne dla zapewnienia skutecznej i wysokiej ochrony przed intensywnym nasłonecznieniem.
Witamina E chroni przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi, nawilża i przyspiesza proces regeneracji.
Wosk z oliwek chroni skórę przed utratą wilgoci, wzmacnia naturalną barierę lipidową naskórka, działa antyoksydacyjnie (neutralizuje wolne rodniki), koi podrażnienia i zaczerwienienia.
Olej canola bogaty w naturalną witaminę E, ma działanie łagodzące oraz przeciwzapalne.
SPOSÓB UŻYCIA
Nanieść odpowiednią warstwę emulsji 20-30 minut przed ekspozycją na słońce.
Ponawiać aplikację co 2 godziny oraz każdorazowo po kąpieli lub pływaniu.
WARTO PAMIĘTAĆ
W celu osiągnięcia pożądanego poziomu ochrony wskazanego na filtrze ochronnym, produkty ochrony przeciwsłonecznej należy nanosić w ilościach 2 mg/cm2, co odpowiada 6 łyżeczkom emulsji (około 36 gramów) na ciało przeciętnego dorosłego. Nanoszenie mniejszej ilości produktu ochrony przeciwsłonecznej prowadzi do obniżenia ochrony. Dla utrzymania ochrony ponawiać aplikację co 2 godziny, po każdym wytarciu ciała ręcznikiem, pływaniu lub spoceniu się.
Nadmiernie długie przebywanie na słońcu może stanowić poważne zagrożenie dla zdrowia. Unikać nadmiernej ekspozycji lub chronić skórę wysokimi filtrami, kiedy słońce operuje najsilniej.
Produkty ochrony słonecznej nie zapewniają 100% ochrony.
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.
Ustawienia cookies
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.